Гарантія:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві товар належної якості, а також надати інформацію про нього. На вимогу споживача йому мають надати документи, що підтверджують належну якість товару. Закон зобов'язує виробника (виконавця) забезпечити нормальну роботу товару протягом гарантійного терміну.Гарантійний термін на комплектуючі вироби має бути не меншим, ніж гарантійний термін на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний термін вказується в технічному паспорті або іншому документі, що додається до товару. У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного терміну виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт із гарантійного ремонту. Він полягає у проведенні робіт, пов'язаних із усуненням недоліків товару, з метою його використання за призначенням протягом гарантійного строку. За виконання гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті. Звертаємо увагу споживачів на те, що Закон передбачає єдиний випадок відмови у гарантійному ремонті – порушення споживачем правил експлуатації товару чи його зберігання.